Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2006, 17:33   #36
muriel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
ik had toch ook wat vraagjes over het toepassen van al die topics. tot nu gebruik ik savonds spiro en een paar uur later minox 5%, geen probleem, want om in bed te kruipen. maar sochtends... ik zou graag eerst die minox toepassen, dan mijn haar wassen en zo met schoon en glanzend haar gaan werken. nu doe ik het uiteraard omgekeerd, ik was mijn haren en doe dan onmiddellijk de minox erop, ik probeer zo weinig mogelijk op mjin haar te smeren maar het loopt er uit en dan moet ik toch mijn handen gebruiken zodat het op mijn haar komt. Gevolg: er zit zo'n matte schijn op (en ik ben al tamelijk grijs aan het worden ook), en het lijkt wel stro. dus als ik nu zou beginnen met die minox, dan vb eten en dan pas douchen en haren wassen: zou dat mogelijk zijn? hoeveel tijd heeft die minox nodig om voldoende in te trekken zodat het mag 'uitgewassen' worden? er is geen denken aan dat ik de deur uitga zonder dagelijkse haarwasbeurt.
__________________
tot nu:
dagelijks 2 * minoxidil 4mg, gemaakt door apotheker
dagelijks haarwassen met Vichy Dercos haaruitval (rode fles)
vanaf nu:
rooscure: niet meer
American Crew: nog niet
Guhl Antiroos: dagelijks (kruidvat)
minoxidil 5%: 2* daags (minoxidil.com)
spiro 2%: 's avonds (niet langer dan slechts 10 min voor de minox, om onaangename geuren te vermijden)
muriel is offline   Met citaat reageren