Discussie: Micro Pigmentation
Los bericht bekijken
Oud 14 september 2017, 16:40   #61
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PRS Bekijk bericht
Ik heb micro pigmentation overwogen omdat ik onvoldoende donorhaar heb. Ik zie er van af. Het ziet er nep uit. Vooral als de hoofdhuid vochtig wordt (regen, transpiratie) dan glimt het met een donkere waas. Ik heb ook anderen gevraagd wat ze ervan vinden en hen afbeeldingen laten zien (oa van bcn). Ik kreeg niet echt positieve reacties. Men vond het toch nep, ordinair, gay uitstraling, uitsmijter look.
Wat daarbij komt is dat mijn vriendin zei dat ook zij de uitstraling niet mooi vindt. Ze zei: "Stel je eens voor dat je in de 60 bent en nog steeds zo'n donkere waas op je hoofd hebt".

Wat is volgens jullie een eventueel altermatief dat natuurlijker oogt? (Nu scheer ik het gewoon kaal)
Ik geef je gelijk, het ziet er gewoon nep uit. Vooral in daglicht, en als je het toch wil laten doen, kies dan niet waar ik het heb laten doen.
Want dan zal je neppe look ook nog eens mislukken voor een bedrag die je rond de Euro 2500 moet neertellen. Misschien maar gewoon accepteren, lijkt me de beste oplossing..
Innovator is offline   Met citaat reageren