Discussie: Micro Pigmentation
Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2020, 20:57   #67
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ja die gepost link daar met die scalp pigmentatie dat is wel een zeer extreem geval

die man is ook gewoon naar een tattoo studio gegaan

de huid op een hoofd is zeer dun , je kan niet zomaar effe zwarte inkt erin boren natuurlijk word die blauw... net zoals elke tattoo trouwens

het is fout aan te nemen dat mhp hetzelfde is als een tattoo zetten , de truc is de correcte gemengde pigmenten te gebruiken en deze zeer ondiep te plaatsen dan heb je geen blauw hoofd maar zachte grijze stoppels dat een fijne waas op het hoofd geeft net als zeer kortgeschoren haar , als je dan de haarlijn mooi fijn en gekruimeld uitwerkt is het wel zeer natuurlijk

je zal wel al heel wat werk gezien hebben , ik kan me zo de horror verhalen inbeelden , echter kan je niet iedereen over dezelfde lijn trekken en zijn er wel mensen dat heel hard hun best doen om steeds stapgewijs laagjes stipjes dichter bij elkaar te plaatsen tot er een mooie natuurlijk look word gemaakt , ik zal je wat foto's tonen hoe het wel kan , je ziet direct dat er maar minimaal pigment in zit , niet te vergelijken met wat je soms ziet opduiken op het internet , natuurlijk zie je enkel de ergste verhalen opduiken want iemand dat tevreden is gaat niet naar de krant stappen of gedurig zitten posten op sites of forums

ik vind het wel een goede oplossing om de witte huid wat minder zichtbaar te hebben tussen dun haar op voorwaarde dat er wel nog wat voldoende origineel haar op het hoofd staat , is er zeer weinig haar nog dan kies je best voor een shaven look en in godsnaam benadruk om zeer fijne zachte pigmentstipjes te hebben , rij liever 1 of 2 keer meer naar de locatie en laat het stapgewijs voorzichtig bijvullen , het gaat dan meer onder de radar voor je omgeving ook dan plots vol hoofd te hebben , in sessies opbouwen geeft steeds voller hoofd in stapjes

en overweeg goed of je pigmentatie wil doen , het is niet iets dat je zomaar belist net als een transplantatie trouwens of zelfs een haarwerk , elke methode heeft wel voor en nadelen .... kortom gezegd je moet doen waar je jouw goed bij voelt en is gewoon alles afscheren en klaar ook goed dan kan ik het enkel maar aanmoedigen , ik kon het niet in 2008 soms vraagt dit al veel moed ofwel zijn we te onzeker over onszelf ?
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren