Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2019, 13:15   #5
Ik00
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2017
Berichten: 3
Geslacht:
Beste Reet en nicolaas, dank voor jullie reacties
Ik heb de vraag misschien niet op de juiste plek gezet. Ik ben redelijk nieuw en weet mijn weg nog niet zo te vinden ein dit forum en kwam niets tegen daardoor over meer armhaar.
Weet je waar ik dat kan terugvinden?
Wat betreft de pcos, daar heb ik ook over nagedacht. Alleen ik heb de symptomen niet. Mijn menstruatie is op een enkele keer altijd regelmatig geweest, toch een van de belangrijkste signalen, en voor ik de pil nam heb ik ook eigenlijk nooit last gehad van acne. Pubertijd wel natuurlijk maar niet in hevige vorm. Ik heb de huisarts wel gevraagd om mijn hormonen te laten testen met een bloedtest. Daar heb ik nu ook een briefje voor. Ik begreep dat het het beste is dit te laten testen 10 dagen na de menstruatie dus dat ga ik nog doen.
Ik overweeg om over te stappen naar 2 procent minxodil, in de hoop dat het beter word. Ik ben nu sinds augustus bezig met minox 5 en dat of stoppen met de pil heeft wel echt effect. Zelfs de kapper vond dat en mijn haar lijkt eindelijk weer eens langer te gaan worden dan tot mijn schouders! Dat is al zon tien jaar niet gelukt Vervelend is het dus wel dat ik niet exact kan zeggen wat het een, stoppen met de pil, en het ander, minox afzonderlijk van elkaar doen op mijn haar.
Het is zo lastig soms denk ik ach ik epileer mijn armhaar gewoon. Maar ik ben ook weer bang dat het dan misschien nog erger word. Ik heb helaas ook dedikke oech dat laseren niet kan. De haren lijken donker, maar zijn bij de wortel spierwit, blond of rossig.....zucht.op niet zulke zonnige dagen denk ik wat sneller het valt allemaal wel mee, schouders er onder en gaan met die banaan,..en leef en geniet. En dan op zo n zonnige dag dat ik per ongeluk in een spiegel kijk en wordt geconfronteerd denk ik kut, ik heb zon hekel aan mijzelf en verval ik weer in een diep dal. Ik haat dat. Want dan wil ik het liefste njet naar buiten en mij vertoppen voor de wereld. Ik weet rationeel heus wel dat ik meer ben dan teveel en te weinig haar op bepaalde plekken en dat ik ee best mag zijn als persoon. Maar dat lukt mij dan niet.

Laatst gewijzigd door Ik00; 4 februari 2019 om 13:19
Ik00 is offline   Met citaat reageren