Los bericht bekijken
Oud 15 november 2017, 11:43   #54
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielle1978 Bekijk bericht
Ook jij reageert weer zo hard! Weet je, een discussie voeren is normaal en sta ik zeker voor open, daarom zit ik ook op het forum. Maar alleen maar afmaken van iemand zonder daarbij in een fatsoenlijke discussie te gaan, vind ik echt niet kunnen. Dat is wat ik probeer.
Je beticht mij in bovenstaand berichtje dat ik hard reageer, je ´afmaak´ en niet fatsoenlijk een discussie aanga.. Is dit niet wat overdreven? Misschien dat je je eigen berichtjes er weer even op na moet slaan, vervolgens die van mij, en dan het berichtje hierboven. De manier van schrijven in het bovenstaand berichtje is precies waar je mij van beticht, terwijl ik zelf toch vind dat ik heel fatsoenlijk ben geweest in mijn berichtje. Ik herhaal enkel wat jij schreef (dat je het opgeklopte verhalen noemt ect.) en geef hier een weerwoord op. Je zegt dat ik hard reageer, maar jij notabeen noemt de verhalen van de slachtoffers opgeklopte verhalen, Radar zou de boel verdraait hebben etc. Jij mag dit dus allemaal zeggen en beweren, en als iemand hierover kritiek uit, dan schrijf je dat deze niet fatsoenlijk is. En dat ik schreef dat het op z´n minst een slechte toko moet zijn, is gebaseerd op feiten. Als je er niet persoonlijk bij betrokken bent, hoef je deze zin ook niet zo persoonlijk op te vatten..

Ik ben er helemaal niet op uit om ook maar iemand te kwetsen. Het is al pijnlijk genoeg allemaal vind ik, maar juist daarom vind ik het niet kunnen wat je schreef, en ervaar ik dit juist als dat de slachtoffers nog een keer benadeeld worden.´Blaming the victim.´
Effie is offline   Met citaat reageren