Los bericht bekijken
Oud 3 april 2011, 18:58   #1
m91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Berichten: 176
Geslacht:
Dutasteride hergroei

Hallo allemaal,

Ik ben een student van 19 jaar.

Ik zal eerst even mijn situatie uitleggen.

Sinds september heb ik last van snelle en veel haaruitval boven op mijn hoofd, ook zijn mijn inhammen erg diep geworden in heel korte tijd. Opvallend is dat ik een aantal maanden daarvoor een vervelende periode heb gehad met stress wat zich uitte in paniekaanvallen en hyperventilatie. Daardoor heb ik weken thuisgezeten van school en werk.

Ik draag mijn haar lang en daardoor valt het voor anderen nog niet op. Echter moet ik hiervoor wel een hoop gel en haarlak gebruiken om het onzichtbaar te laten zijn.

In december ben ik naar de huisarts gegaan en ben ik begonnen met het slikken van propecia (finasteride) Dit heb ik januari en februari geslikt. Mijn haaruitval bleef in zo'n hoeveelheid en snelheid uitvallen dat ik weer naar de huisarts ben gegaan en avodart (dutasteride) ben gaan slikken. Dit slik ik nu ruim een maand.

Wat mij opvalt is dat als ik mijn hand op mijn hoofd leg en zachtjes met mijn vingers erover wrijf, ik allemaal kleine puntjes zegmaar een soort kleine stekeltjes voel. Deze zijn echter mede door mijn lange haar voor het blote oog zo goed als onzichtbaar. Zou dit hergroei kunnen zijn?

Zijn er mensen die dit herkennen en die mij kunnen vertellen hoe zich dit bij hen ontwikkeld heeft. Ook zou ik graag willen horen hoelang het bij jullie heeft geduurd voordat dutasteride ervoor zorgde dat de haaruitval stopte.

Ik kijk uit naar jullie reacties!
m91 is offline   Met citaat reageren