Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2020, 11:35   #12
Laurens88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2020
Berichten: 10
Geslacht:
Goedemorgen Dexter,

Ik las dat je aangeeft dat de haren allemaal zijn uitgevallen, was dit al snel of pas richting dag 42 van de foto? Op dag 16 zaten veel haren er nog, dit is in principe juist positief volgens mij. bij 90% van de mensen vallen de getransplanteerde haren uit, maar natuurlijk nog niet na een aantal dagen, idealiter vallen ze dus uit na 1-2 weken denk ik, want de haarwortel zit dan al goed vast en lijkt het nauwelijks alsof je de HT hebt gedaan, dit is juist wat je wil toch, dat het daarna langzaam gaat groeien. Zelden gebeurd het maar volgens mij dat het getransplanteerde haartje uberhaupt gaat groeien, dus het lang blijven zitten heeft geen functie denk ik, maar dat is mijn mening..

Ik zit zelf nu op 4 weken met 80% van de getransplanteerde haren nog, ik vind dat juist wel irritant, want het heeft niet de lengte van de bestaande haren omdat ik een haarbesparende behandeling heb gedaan. Maar ben wel benieuwd wat bij jou ongeveer de dag was dat de haren uitvielen tussen dag 18 en 42, kun je dit nog even delen?

Succes met je progressie, hoop dat t snel gaat groeien
Groetjes Laurens
Laurens88 is offline   Met citaat reageren