Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2020, 22:37   #4
Alain007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2020
Locatie: Belgium
Berichten: 7
Geslacht:
Voor alle duidelijkheid denk ik dat de meeste mannen van mijn leeftijd tevreden zou zijn met hoe het was voor de laatste ingreep .
De behandelde zones zijn voornamelijk in het midden op het hoofd achter de haargrens en een beetje op de kruin .
En het is duidelijk te zien dat er op die plaatsen weinig verbetering is .
Als men 4000 euro betaalt in de veronderstelling dat je densiteit een flinke boost zal krijgen en dat is niet het geval dan heeft men reden om ontevreden te zijn .
Uiteraard is m'n haar met de jaren niet zo dik meer en zal ik nooit meer zo'n volle haardos hebben als voorheen .
Niettegenstaande ik zelf beter had moeten weten en had moeten opteren voor de gewone Fue ben ik ervan overtuigd dat het vooral de incompetentie van de arts in kwestie was die verantwoordelijk is voor het slechte resultaat .
Volgens mij een mooi voorbeeld van "shock loss" te wijten aan onnauwkeurige plaatsing van de grafts .

Ongetwijfeld zijn er mensen die een goede ervaring hebben gehad bij Esteworld maar daar behoor ik zeker niet bij .

In bijlage foto's van 2 maanden voor operatie ( kan je zien dat het zeker geen Norwood 6 was ) en foto van net na ingreep .
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20190629_111018.jpg‎ (140,5 KB, 326x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190702_115720.jpg‎ (149,4 KB, 301x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20191111_131524.jpg‎ (133,7 KB, 300x gelezen)
Alain007 is offline   Met citaat reageren