Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2020, 19:48   #11
Alain007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2020
Locatie: Belgium
Berichten: 7
Geslacht:
Dank voor de goede raad en suggesties .
Ik heb vandaag een uitgebreid gehad met Hidde van Esteworld en geeft hier even eerlijkheidshalve zijn antwoord weer .
Volgens hem was het aantal grafts (1200) beperkt door de eerste transplantatie FUT in 2011.
Zelfs als men in laatste instantie geopteerd zou hebben voor een FUE zou dit , volgens hem , geen significant verschil hebben gemaakt .
Gezien mijn leeftijd wijst hij erop dat er nog steeds een verbetering mogelijk is tot pakweg 14 maanden .
Ik heb nogmaals gewezen op het gevaar van shockloss bij DHI maar dan zou volgens hem het resultaat veel slechter zijn geweest .
Persoonlijk heb ik nu ook wel spijt van de eerste ingreep FUT Ferdinuni ( hij adviseerde toen ook voor een FUE, dus absoluut geen kritiek aan zijn adres ) waarbij de donorzone toch wel serieus gereduceerd werd .
Volgens mij had men mij ook direct na de ingreep dan moeten vertellen dat het aantal grafts kleiner was dan vooropgesteld gezien de beperkte donor zodat ik de verwachtingen bijgesteld had .
Zoals ik eerder zei ga ik nog even afwachten en misschien nog een PRP behandeling doen gezien ik nog steeds in de herstelfase zit .
Daarna zie ik nog welke mogelijkheden er alsnog overblijven .

Laatst gewijzigd door Alain007; 26 augustus 2020 om 19:50
Alain007 is offline   Met citaat reageren