Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2017, 20:23   #12
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Dank Heren, voor jullie duidelijke opinies. Géén FUT is overduidelijk het advies, en dat zie je eigenlijk steeds terug op dit forum. Tegelijkertijd zijn er dan ook weer weinig "ervaringsdeskundigen" wat FUT betreft.

Ik zal het op 9 juni nogmaals aankaarten in Veldhoven. Het argument dat je met FUT beter de sterkste haren uit het donorgebied kunt halen is op zich wel steekhoudend denk ik, althans voor sommige mannen. Je ziet wel eens dat sommige mannen op hogere leeftijd een heel lage haarkrans hebben. Bij FUE moet je altijd over een groter gebied de donorhaartjes weghalen, dus de kans dat je dan ook het gebied raakt dat later toch kaal wordt is dan wat groter.

In mijn geval zal het wel meevallen, ik ben nu 55 en mijn haarkrans achter is nog steeds heel breed. Dat is dus een argument vóór FUE.

Ook ben ik het eens met jullie argumenten dat zo'n enorme snee in je kop veel ingrijpender is dan wat gaatjes. Qua pijn viel het mee de vorige keer, maar het blijft inderdaad heel lang gevoelig achterop, en ook het dode gevoel bovenop duurde vele weken.

Ik neig onderhand dus weer meer naar een FUE. Ik zal me dus moeten beraadslagen over hoe ik kort na de procedure weer een beetje toonbaar kan zijn met twee littekens in mijn kop.

Dank voor jullie inbreng, ik houd je op de hoogte van het verdere avontuur.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren