Los bericht bekijken
Oud 30 december 2006, 16:38   #61
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik ben geen hoofdmoderator in deze rubriek en dus kan ik de threadtitel zelf niet wijzigen. Ik heb het verzoek ingediend bij mijn collega's maar die vieren nu kerstvakantie dus die zijn er nog niet aan toegekomen. Niet zo snel conclusies trekken dus. Ik vind je erg negatief ingesteld!
Oeps,
Kijk eens wat je hier antwoord (deze thread post 12):

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik ben simpelweg de enige actieve moderator in M/H, dus het kan naar niemand anders gericht zijn.
Deed me denken dat jij wel de mogelijkheid hebt.
Mijn fout. Excuses.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik snap niet zo goed waar die verwijzingen naar WIlfried posts voor dienen. Zijn dit voorbeelden van selectief modbeleid, of is het wat anders?
Nee, daar staan veel alternatieve methoden in om haarproblemen op te lossen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Heb je nu nog bezwaren of klachten Gletscher? Ik heb op jouw drie punten in ieder geval hierboven al een antwoord gegeven. Daar heb jij nog niets op teruggeschreven. Daardoor is het mij nu niet duidelijk waar nu nog onvrede is. Mocht die er nog zijn, wil je die dan nog een keer duidelijk formuleren?
Nou, ik ben heel tevreden met je antwoorden en wil je daarvoor bedanken.
Er is geen onvrede. Ik heb mijn zegje gedaan en ik zie dat de titels gewijzigd zijn. Helemaal verkeerd nu maar dat krijg je als je dat gaat doen. Zal ook wel weer opgelost worden. Daarbij hoeven wij het niet met elkaar eens te zijn. Saai forum zou het worden.
gletscher is offline   Met citaat reageren