Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2019, 16:26   #250
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janneke100 Bekijk bericht
Fijn dat het nu dan toch eindelijk de goede kant opgaat met je haarwerk Mexicang. Het heeft even geduurd maar het lijkt nu toch helemaal goed te komen. En ja dat is zeker waar. Aan mijn eigen haar durfde ik nauwelijks nog aan te komen en met een haarwerk kun je de boel wat optutten. Haren genoeg Spelden,vlechtje etc. Is ook fijn als je dadelijk op vakantie gaat dat je je haarwerk mee hebt voor avondje uit ofzo.

Ja, alles wat te laag is kan meetellen, zowel bij uitval als verminderde conditie van je hoofdhuid. Ik denk dat bij mij de stress de grootste boosdoener is en ook de moeilijkste om vanaf te raken.

Piroctine Olamine werkt best wel goed vind ik maar ik vind dat mijn haar 'raar. aanvoelt. Heel dun en droog. Maar ze zeggen daar moet je niet naar kijken, eerst je hoofdhuid en dan pas je haar. En met een haarwerk achter de hand is dat makkelijker als zonder.
Stress werkt hier ook mee aan alles hoor, ik ben gewoon een stresskip en een control freak. Dus ergens snap ik het wel. Alleen het is zo lastig om er van af te komen....

Heb jij ook Ketoconazol gehad? Ik gebruik die nu en wat ik er fijn aan vind is dat mijn haar er heel schoon van wordt en mijn haar er zacht uit ziet. Minder pluis.

Mijn dochter ging vanmiddag onverwacht met een vriendin mee, we zouden een lui dagje houden, dus ben ik toch maar even de stad in gefietst om appelcider azijn te kopen. Bij Ekoplaza twijfelde ik, het was niet troebel, dus ben ik naar Holland and Barrett gefietst, daar hadden ze wel een fles van Bragg. Puur, ongefilterd, biologisch, gluten vrij, ongepasteuriseerd.
Nu nog handig worden in verdunnen, doseren, gebruiken enz.
Ik ga het eerst maar eens proberen als conditioner, na het wassen verdund in het haar doen, in laten werken en dan uitspoelen.
En dan is het denk ik verstandig om de ketoconazol te laten staan?

Ik heb er eens goed over gelezen en het is voor veel heel goed, dus die fles is zijn geld vast meer dan waard.
mexicang is offline   Met citaat reageren