Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2018, 01:47   #1
Boldhead
Banned user
 
Geregistreerd: 3 januari 2018
Berichten: 14
Geslacht:
WAARSCHUWING: Pas op voor HASCI

Na meerdere behandelingen bij HASCI kan ik u mededelen dat deze kliniek één grote oplichtersbende is!!
Meer dan de helft van alle getransplanteerde haren zijn niet eens gegroeid en de haren die er groeide waren allemaal single donsharen.
Mijn donorgebied is nu ook kaal terwijl zij mij vertelde dat ik 85% hergroei zou hebben d.m.v. haar stamcel transplantatie.
Als ik mijn donorgebied erbij tel dan ben ik nu nog kaler dan aan het begin.
Toen de klacht terecht kwam bij Coen Gho begon pas de ellende, met deze oplichter valt absoluut niet te communiseren.
Coen Gho doet net of hij nergens van weet draait overal om heen en reageert ook nergens op, net zo lang tot dat je opgeeft en afdruipt.


-De hele Haar stamcel verhaal is pure oplichting.
-De prijzen die ze vragen zijn ook misleidend deze zijn soms tot het driedubbele van de marktprijs waardoor mensen echt gaan denken dat ze iets speciaals krijgen.
-Klachtenafhandeling kent Coen Gho niet.
-HASCI heeft ook geen vaste team, elke keer als ik ernaar toe ging kwam ik nieuwe gezichten tegen wat absoluut ten kosten gaat van de ''kwaliteit''
-Ik heb ze ook op heterdaad betrapt tijdens het evaluatie gesprek op fotoshoppen van de Na-foto's door dat ze plukken haar erop hadden geplakt waardoor het erop leek dat ik wel resultaat had.
-Een simpele FUE resultaat is vele male beter een goedkoper dan wat HASCI doet!

Kortom NIETS klopt aan HASCI en alles is één grote leugen en de grootste oplichter binnen het bedrijf is COEN GHO.........

Wie een beeld wil krijgen van HASCI oplichting moet een keer in de wachtruimte van HASCI gaan zitten en dan zul je de ene negatieve verhaal na de anderen horen...............


HASCI maakt niet voor niets zoveel gebruik van de media zodat ze op die manier de negatieve recensies compenseren en dat kan hij makkelijk betalen met de prijzen die hij vraagt voor zijn kwakzalverij. Daarvoor zijn die hoge prijzen ook bedoelt en niet voor de zogenaamde Haar Stamcel sprookje!! WANT DEZE BESTAAT NIET!!

Ik wil niemand tegenhouden maar doe a.u.b. goed je huiswerk voor dat je bij deze kwakzalver gaat want je raakt niet alleen je donorharen kwijt maar je wordt ook nog eens grijs door alle leugens en ellende van Coen Gho en je raakt ook nog eens het drie dubbele van het geld kwijt dan bij een FUE kliniek!! Het hele kliniek draait maar om 2 dingen en dat is zo veel mogelijk geld verdienen en marketing en meer is er niet of als men donshaar wil hebben met een hele lage dichtheid dan zit je bij HASCI goed!!

Dank.

Laatst gewijzigd door Boldhead; 4 januari 2018 om 17:15
Boldhead is offline   Met citaat reageren