Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2019, 13:11   #67
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer Bekijk bericht
Ik ben toen een paar jaar geleden geweest voor een offerte! Zie de prijs! Ben blij dat ik nooit met hun in zee ben gegaan! Ik heb nu 3600 grafts voor €1700 euro laten doen en ben mega tevreden! En er staat ook nog bij dat het alleen voor de eerste behandeling is! Ik had nog terug moeten komen na die €7900
Grotere oplichters dan HASCI zal je ze echt niet zo snel tegenkomen! Deze kliniek is erop getraind om elke patiënt financieel volledig uit te kleden en doordat het resultaat altijd zo mager is krijg je elke keer te horen dat de behandeling nog niet af is en je weer moet laten behandelen voor een betere resultaat en zo blijf je bakkengeld brengen naar ze, net zo lang totdat je blut bent! Daarna als je nog steeds niet tevreden bent wat bijna niemand is bij HASCI mag je gaan klagen bij Coen Gho en wordt je dossier overgedragen naar hem en dan pas begint de grote ellende!! Coen Gho kent totaal menselijkheid of enige inlevingsvermogen en zijn gedrag tegenover klagende patiënten is zeer hufterig, arrogant en onbeschoft!! Wil je hem kunnen spreken dan moet je onder een valse naam bellen en pas als je hem te pakken krijgt kun je je echt naam noemen en anders zal hij je niet te woord staan. Zelfs aangetekend post reageert hij niet op en dit gedrag houdt hij net zo lang vol totdat je afdruipt! HASCI is een van de weinige klinieken die niet te vinden is op dit forum en dat is niet voor niets zo, want zij durven hier niemand tegen te komen dan zullen ze nog meer voorschut staan en mensen gaan dan foto's posten van kale donorgebieden en eindresultaten met alleen maar donshaar om te kunnen bewijzen dat zij gelijk hebben en zal het alleen maar escaleren en krijgt de oplichting alleen maar meer en meer aandacht en meer bekendheid!!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 20 juni 2019 om 19:41
Iliasilias is offline   Met citaat reageren