Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2016, 14:57   #4
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
@RonaldB, bedankt voor het lijstje.
Dutasteride 2,5 mg lijkt inderdaad het beste, maar dat zijn 5 x p dag de pillen die ik nu slik en dat lijkt me toch wel erg riskant.

Tot zover is mijn seksuele gevoel in orde, zoals voorheen. Erectie in orde, zaadlozing lijkt in orde (maar ik kan niet microscopisch kijken naar de bewegende zaadcellen).

Misschien zou ik dan op de eerste plaats mijn duta moeten verhogen naar 1 mg om te zien of er niks geks gebeurd.

Vandaar ik mij afvroeg of finasteride 1mg een veiligere toevoeging kan zijn.

Gerust als de dokter ermee instemt dat ik mijn dutasteride verhoog. Maar als hij dit schrikbarend afraad, dan neem ik dat ook inderdaad serieus.
_________________________
@Spinner1
Het maakt de bestaande haren dikker. Ook heb ik gezien met de microscoop dat uit een haarzakje meerdere haren kunnen groeien, toevallig toen ik bij de kapsalon was waar ze Stop and Grow hebben. Bij mijn inhammen groeide bijvoorbeeld per haarzakje slechts een haar.

Hierbij denk ik dat het upgraden van zo'n harenmedicatieregime ervoor kan zorgen dat dit toch een extraatje geeft aan de haardos. Vandaar ik hier over nadenk dit graag te willen doen.
123hallo is offline   Met citaat reageren