Discussie: mijn moeder had TTM
Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2008, 11:53   #1
els22
dochter van een TTM'r
 
Geregistreerd: 8 maart 2008
Berichten: 5
mijn moeder had TTM

Lieve allemaal,

Toen ik een jaar of twaalf was, vertelde mijn moeder mij voor het eerst dat ze vroeger altijd aan haar wimpers trok. Mijn moeder heeft vroeger een laag zelfbeeld gehad doordat ze ook op jonge leeftijd al psoriasis had. ( Een erfelijke huidaandoening waarbij de huid op bepaalde plaatsen constant vernieuwd). De precieze reden waarom ze het deed weet ze nog steeds niet zegt ze, het kan onzekerheid geweest zijn natuurlijk.
Ik weet dat ze er nu geen last meer van heeft en dat het een mooie sterke vrouw is geworden, maar ik weet ook dat ze er heel erg van baalt dat ze dit vroeger heeft gedaan.
Omdat mijn moeder niet uit zichzelf op internet gaat surfen, weet ze dus niet dat er zoveel lotgenoten zijn.
Ik was verschrikkelijk blij toen ik afgelopen week op deze website kwam. Mijn moeder hoeft het niet meer voor zichzelf te houden en kan er met jullie over praten. Dit wil ik graag met haar delen.
Ik zou wel graag het boek, "met de handen in het haar"voor haar kopen, zodat ze alvast wat antwoorden voor zichzelf kan vinden.
Gisteren heb ik op verschillende bestelsites naar dit boek gezocht, maar helaas nergens kunnen vinden.
Is er misschien iemand op dit formum die mij een verkoopadres kan geven in Amsterdam?

Alvast bedankt,
groetjes els22

Laatst gewijzigd door els22; 8 maart 2008 om 13:37
els22 is offline