Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2021, 17:52   #2
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flacko Jodye Bekijk bericht
Ik begon 5 dagen geleden 0.5 mg fin daily
Sorry, ik wil niets afdoen aan je verhaal, fina kan absoluut hele serieuze bijwerkingen hebben, maar sommige van de bijwerkingen die je rapporteert kunnen objectief gewoon niet zo snel. Je haar kan niet na 5 dagen fina-gebruik al van betere kwaliteit zijn, is gewoon niet mogelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flacko Jodye Bekijk bericht
Het had duidelijk meer glans en dikte, boven op leek het wel verdoofd voor de DHT die mijn haarfollikels aanvalt.
Dit je écht je eigen fantasie. Je hebt er zelfs een heel verhaal bij bedacht als ik het zo lees.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flacko Jodye Bekijk bericht
Ik begon steekjes in mijn borst te voelen en ja hoor er zat al een kleine stretch mark op mijn borst voor een opkomende gynoconmnestia."
Stretch marks door borstvorming na VIJF dagen fina gebruik? Wederom, dit kan écht niet. Borstvorming op fina is zeldzaam en een kwestie van maanden, zo niet jaren, laat staan stretch marks. Dit is geen kwestie van weken, en al zeker niet van dagen.

Als een aantal van de bijwerkingen die je rapporteert objectief medisch écht niet mogelijk kunnen zijn, maakt dat ze psychosomatisch. Dat is niet iets om je voor te schamen, want het is voor jou even echt, maar maakt het wel lastig voor ons om je te adviseren over wat je nu zou moeten doen. Waarschijnlijk ga je bij alles wat we zeggen de bijwerkingen googelen en ga je die ook in enkele dagen ondervinden.

Misschien kan je bij je volgende poging tot een regime, welk regime dan ook, jezelf dwingen wat meer afstand van jezelf te nemen. Een maand niet meer naar je haar kijken, een maand niet overgevoelig zijn voor wat je allemaal van binnen wel of niet voelt en hoe dat zich verhoudt tot wat je gelezen heb. Dan houdt je de rust in je kop en kan je veel objectiever nagaan wat bij jou werkt en wat niet.

Laatst gewijzigd door minten; 27 januari 2021 om 18:02
minten is offline   Met citaat reageren