Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2012, 11:55   #3618
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90
Hallo, ik had een vraagje. Is de Regaine foam die je op Amazon.co.uk kan kopen hetzelfde als Rogaine foam (welke geen ppg zou moeten bevatten?)

3 flessen voor ruim 50 euro lijkt mij best wel een goed prijsje :p

Ik wil overstappen naar minoxidil zonder ppg, want ik word echt knettergek van dat gejeuk. Nou kan ik mezelf overdag dwingen om niet te krabben, maar 's-nachts, tijdens het slapen, heb ik dat niet onder controle met als gevolg dat ik mn hoofdhuid kapot krab. Als ik vervolgens weer minoxidil aanbreng, dan gaat het branden (komt vast door de alcohol). Als ik 2 dagen stop, dan stopt het jeuken ook. Maar ik wil niet stoppen met minoxidil, gezien het goeie resultaten oplevert. Maar goed, ik krijg dus het vermoeden van Regaine ook gewoon ppg bevat gezien verschillende sites dat aangeven (zoals biovea). Andere minoxidil versies zonder PPG komen al gauw uit op bedragen van boven de 30 euro per fles en dat vind ik iets te veel. Ik gebruik al Revita shampoo en conditioner wat het jeuken een klein beetje verlicht...maar het helpt niet helemaal.

Ik hoop dat ik hier een antwoord op kan krijgen. Regaine = Rogaine? En beide zonder ppg? Of zijn er oplossingen in de hoek van shampoos?

Alvast bedankt voor je reply
0416Dr is offline   Met citaat reageren