Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2012, 11:54   #3629
bartjee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2012
Berichten: 8
Ben pas nieuw op dit site en wil mijn ervaring ook delen over Minoxidil.

Al over een jaar heb ik geconstateerd bij mijn eigen dat mijn haar doet uitvallen. Mijn inhammen werden telkens maar groter en de haaruitval liep verder tot aan de bovenkant van mijn hoofd.

2 weken terug werd het me echt te veel en dacht aan een ht, maar dat zou natuurlijk neit verstandig zijn omdat ik nog in het haaruitval proces zit en het heel lelijk zal uitpakken als ik dan toch ht zou heb gedaan ( naar mijn mening dan ).

Dus ik dacht ik ga is wat gebruiken wat misschien het haaruitval proces kan laten stoppen of stabiliseren en dus ben ik nu al 2,5 week bezig met het gebruiken van minoxidil 5% van kirkland ( 2x 1,5ml p/d ). Dit bevalt me tot nu toe heel erg goed. Het is makkelijk aan te brengen en vergt weinig moeite. Het is wel vettig en moet lang intrekken.

In die 2,5 week heb ik mijn haren flink zien verbeteren. Eerst kon je mijn huid boven op mijn hoofd nogal zien en merk nu dat het haar wat dikker wordt.

Nu heb ik ook nog finasteride (5mg) besteld via internet en verwacht elk moment dat hij binnen zal komen. Deze ga ik dan ook elke dag gebruiken (1.25mg).

Maar ik heb nu ook een aantal vragen.

1: Bij het gebrukken van minoxidil lijkt wel alsof mijn haarhuid aan het vervellen is ofsow. Elke ochtend moet ik stuk huid uit mijn haren halen. Is dit bekend ? en hoe kan je dit voorkomen ?

2: Is mijn regime zo voldoende om mijn haaruitval te stabiliseren en is het ook voldoende om nieuwe haargroei te krijgen ? of moet ik mijn regime met nog iets aanvullen ??

Ik hoop dat ik van jullie ervaring iets kan opmaken en alvast bedankt voor de reacties.

p.s dit site is echt super, veel van geleerd !!

Laatst gewijzigd door bartjee; 25 januari 2012 om 11:59
bartjee is offline   Met citaat reageren