Los bericht bekijken
Oud 8 december 2018, 14:45   #8
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grsuy Bekijk bericht
Vinden jullie mij naïef als ik zeg dat ik meer belang hecht aan de percentages die artsen opmerken, dan aan die uit een (misschien gefinancierde) studie of van gebruikers op een "beïnvloed" forum? Met dit laatste bedoel ik niets slechts, alleen maar dat de forumgebruikers niet representatief zijn voor de gemiddelde gebruiker.
Maar wie zegt dat gebruikers die in meer of mindere mate last heeft van bijwerkingen dit ook daadwerkelijk melden aan hun huisarts? Wat is een lichte bijwerking? Wat is een bezwaarlijke bijwerking? Voor degenen in paniek of voor de gebruiker die op korte termijn kijkt telt alleen haarbehoud. Huisartsen zullen nooit de juiste cijfers hebben. En al heeft 99% last van zware bijwerkingen, wie zegt dat jij niet tot die ene procent behoort? Als ik voor de keuze zou staan om het wel of niet te gebruiken dan zou ik voor mezelf een grens trekken met eventuele bijwerkingen. Zou ik minder zin in sex hebben en de rest is pico bello dan is dat prima te doen. Zou je minder sperma produceren en de rest prima in orde zijn dan...??? Zou je sperma en sexdrive geweldig zijn maar je zou een afwezig gevoel hebben de hele dag door dan...???
Welke eventuele bijwerking zou je kunnen accepteren? Daarnaast zijn een hoop bijwerkingen van tijdelijke aard. En als het goed is en je bent niet supergevoelig dan zou je met het stoppen volledig van alle bijwerking af zijn. Met andere woorden kun je er heel veel over nadenken of zelfs piekeren, maar zolang je er zelf niet OPEN in staat en aan begint dan zul je het nooit weten. Het helpt ook niet om er zoveel mee bezig te zijn want zo zul je de dag na je eerste inname bij een pukkeltje op je neus al angstig worden. Nu kun je waarschijnlijk alle bijwerkingen als de tafel van 10 opratelen. Weet ook niet of je dan objectief het middel qua bijwerkingen de kans kan geven.
Reet is offline   Met citaat reageren