Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2023, 17:07   #11
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esm Bekijk bericht
Oké, bedankt voor de info. En de laatste Ht was bedoeld om een en ander op te vullen wat uitgevallen is, met het idee dat het daarbij blijft qua HT’s en verdere uitval? En waarom spijt dat je zo lang toen hebt gewacht met de eerste ?
Ik vind zelf dat ik ook iets te lang heb gewacht gezien ik toch al langere tijd onzeker ben over mijn inhammen/hogere voorhoofd. De rest ziet er nog goed uit dus ik verwacht eerlijk gezegd dat het nog jaren kan duren na een HT ( met Evt ook wat transplantatie in de gebieden die hierna aan de beurt zijn met uitval) zonder inname van finasteride, voordat een mogelijke tweede HT nodig is. Gezien mijn gevoeligheid voor bijwerkingen is de rare haarlijn wellicht een risico waarover ik moet nadenken en aanvaarden, want heb toen gezworen de medicatie nooit meer te nemen. En in coronatijd mijn hoofd kaal geschoren en ondanks dat mijn omgeving het leuk vond, vond ik er niks aan

Ik zal in ieder geval binnenkort voor een aantal consulten gaan en dit ook bespreken. Tips voor diverse klinieken zijn welkom want het zijn er enorm veel!
Zonder medicatie (fina-duta-minox...)is het dweilen
met kraan open... misschien hair pigmentatie
overwegen....
zoezel is offline   Met citaat reageren