Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2019, 00:15   #12
Dezeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2018
Berichten: 21
Geslacht:
Heren heren, kalm aan. Ik deel hier mijn verhaal over mijn ervaringen in de hoop anderen te helpen bij hun keuzes en afwegingen, was niet de bedoeling om zware discussies te ontketenen. Ik heb zelf ook eerst tientallen topics gelezen om een beeld te vormen welke klinieken een bezoek waard zijn. Ik vind het niet meer dan normaal om dan ook info terug te geven aan de community.

Ik snap wel erg goed het sceptische beeld van een poster "out-of-nowhere", maar in alle eerlijkheid heb ik tot nog toe geen reden gehad om eerder te posten dan nu, heb tot die tijd enkel info vergaard door te lezen, lezen en nog eens lezen. Ontmaskeren is echt niet aan de orde, want ik heb uit eigen initiatief hier een topic geopend.

Ik zei overigens dat ik het kon merken dat hij het hekelt, niet dat hij concreet dat zo heeft verwoord. Ik kan me goed voorstellen dat hij blij is met de opdrachten, maar ik denk dat hij vanuit een andere gedachte redeneert: had de stap bij de andere goedkope kliniek overgeslagen, dan had je meteen het gewenste resultaat gehad (zonder extra grafts verloren te zijn uit het donorgebied).

Het was inderdaad een selfie, die ik overigens bijna nooit maak, maar ik vond dit wel een uniek moment om vast te leggen.
Dezeman is offline   Met citaat reageren