Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2019, 12:14   #8
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Tja, dat mazzelaar snap ik niet zo goed. Met het aantal grafts dat nu al is geplaatst heb je er nog wel heel weinig over mocht je nu ineens kaal worden op je kruin, dus die optie om dat alsnog te laten doen lijkt me nu niet meer te bestaan. Dat punt snap ik nooit zo goed. Vervolgens moet je ook afwachten hoeveel grafts het daadwerkelijk gaat redden met dit hoge volume. Dus lijkt me dat de kans bestaat dat je straks voor en bovenop haar hebt, een kale kruin krijgt en een zichtbaar aangetast donorgebied hebt omdat er zo veel is weggehaald. Ik hoop natuurlijk het beste voor je Mohawk en op korte termijn wordt het vast mooi maar het is dus afwachten voor de lange termijn.
Ik heb in een andere topic gelezen dat Mohawk halverwege de 40 is, ik neem aan dat hij er dan nog wel een groot gedeelte van zijn leven van kan genieten
En verteld Mohawk meerdere keren dat hij heel graag het maximale/groot aantal grafts verplaatst wil hebben. Nou dit is gelukt, daarom zeg ik mazzelaar. Ook vraag ik hem om foto's van zijn donor, omdaf ik ook nieuwsgierig ben hoe dat eruit ziet
michael1606 is offline   Met citaat reageren