Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2019, 17:20   #5
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
daarmee bedoel je dat je alleen nog je krans op je achterhoofd over hebt? in dit geval, lijkt het me dat je ook te laat bent voor een HT als ik eerlijk ben.
Minten, oprecht met alle respect! Dit is wel echt kei-hard en nauwelijks gebaseerd op enige concrete info joh. Ik houd mijn hart vast voor wat er door Jurgen's gedachten gaat. Ik snap wel waar je op doelt, althans dat probeer ik. Maar kom op! Dit is wel erg kort door de bocht. Dit mist elke vorm van enige gegronde logica! En anders zou ik graag jou onderbouwing lezen waaruit blijkt dat jij zonder de benodigde parameters een dusdanige conclusie zo stellig maakt.... Of mis ik hier iets? *Nogmaals met alle respect!

Jurgen, Ik ben ook maar de eerste de beste boeren lul. Heb zelf net een een haartransplantatie gedaan, in Turkije. Verder heb ik er niet meer verstand van dan het gemiddelde hier.

Maar ik zou echt zeggen:
Laat het onderwerp rond geld eventjes achterwegen! *Die fout maakte ik ook! Ook al heb je geen rooie cent, Google gewoon even. Ga op een consult bij welke kliniek dan ook. Bij je in de buurt, of waar dan ook. Dat kost je -normaal- niets. Ga desnoods bij 3 klinieken langs, hoe meer hoe beter. Laat je informeren. Daarna pas kun je naar de prijs kijken. Eerst moet je bekijken wat er bij jou -gemiddeld- mogelijk is. Laat je niet door één kliniek ompraten of alle hoop ontnemen. Bezoek er meerdere. Dat heb ik ook moeten doen. Mogelijkheden e.d. zijn bij iedere persoon anders. Maar ook is het zo dat de ene kliniek 'anders' werkt dan de andere. Bij mij scheelde het enorm tussen de verschillende klinieken. Zowel in mogelijkheden als in geld.

En als het gaat om buiten Nederland. Dat is een oplossing als je niet veel geld hebt. En ik kan je zeggen dat het niets voorstelt zo'n reisje.

Succes joh. En laat je alsjeblieft niet gek maken.
mohawk is offline   Met citaat reageren