Los bericht bekijken
Oud 27 september 2012, 09:47   #25
keni23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2008
Berichten: 2
Persoonlijk bericht aan Dzinee

Hallo beste Dzinee,

Ik heb zojuist jou bevindingen gelezen over dr Feriduni en ik wilde even een reageren!

ik ben 6 jaar geleden ook bij deze Arts geweest en... behandeld, ik heb daarvoor eerst een aantal intake-gesprekken gehad bij allerlei andere klinieken en was uiteindelijk het meest overtuigd geworden van Feriduni!

Deze man heeft mij behandeld en heeft helemaal waar gemaakt wat hij voordien allemaal beweerde!
Hij heeft echt heel mooi m'n diepe inhammen en de frontline opgevuld met veel haren, ik schat de dichtheid op zo'n 60!

Dzinee, ik kan je alleen maar zeggen, ga ervoor, laat het alsjeblieft niet bij een ander doen!! Je zult er geen spijt van krijgen, Feridune is echt heel goeie..

Dzinee je mag gerust contact met me opnemen, dan kan ik je nog meer dingen vertellen en misschien kan ik je het resultaat laten zien...

Laat het me maar weten als je het wat vind, mijn hotmail k-e-n-
33@hotmail.com

Beste dzinee, ik ben niet iemand die reclame maakt uit opdracht van Feriduni! Ik ben echt 'klant' van hem (geweest) en ik ben zelf ook zo lang aan dubben geweest wat nou eigenlijk wijsheid is en ik wil dit graag met je delen om je te helpen de kans te vergroten in het maken van misschien wel de juiste beslissing .

Peter Brugge
keni23 is offline   Met citaat reageren