Los bericht bekijken
Oud 3 september 2007, 23:39   #11
fuck
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2007
Berichten: 21
Yo!

ja ik weet het, acceptatie is de sleutel. Maar ik stel het liever nog even uit. Vooral omdat ik nog 21 ben
Kaal worden op mn 30ste lijkt mij lang niet zo erg (zal wel anders zijn dan, maar goed dat terzijde)

Ik zorg er in ieder geval voor dat ik me niet druk ga lopen maken. Dat is nooit ergens goed voor en dat kan ik iedereen ook aanraden. Maar goed, niets moeilijker dan dat beseffen als je in heftige stress zit. Achteraf balen natuurlijk, als ik niet was gaan lopen stressen voor 1,5 jaar had ik nog een volle bos gehad. Mijn haar wil ook niet meer goed zitten. Uit pure frustratie doe ik er al geen gel meer in

Maar helaas Dave het is waar. Van stress wordt je kaal. De androgenen gieren door je lichaam ne de DHT dus ook. Reken maar dta je daar kaal van wordt. Maar van chronische stress kan je wle meer krijgen. Daarom is druk maken ook niet gezond. Korte periodes van stress (voor een tentamen bv) kunnen echter zeer prestatie verhogend werken en zijn ook helemaal niet verkeerd.

Dus, verder iemand nog tips voor mij mbt de rooscure en de minoxidil?

ik hoor nu Rooscure: jeuk minder/ jeuk meer
Hoe zit het met de beschermende werking tov je haar groei?? En voorkoming van kaalheid?
fuck is offline   Met citaat reageren