Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2006, 13:35   #14
transhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2006
Berichten: 41
Nee ik had er niet meer van verwacht en voor de haren er boven op dat valt reuze mee ... waar ik mee zit zijn een aantal dingen waar ik geen rekening mee had gehouden en hun ook niet zoals:

- rechts achter is de boel zo strak getrokken dat mijn kruin haren recht overeind staan ... opzich geen probleem maar de haarwortels doen zo pijn, staan gigantisch onder druk het broeit daar 24 per dag, en zelfs het slapen wil niet lukken omdat de haren aan de zijkant rechts boven naar buiten steken en die dan ook weer onder druk komen te staan als ik me hoofd neer leg.

- ik heb daar ook een oude kleine lid teken die nu ook onder spanning staat en dat levert ook veel pijn op.

- dan hebben we de strip waar mij over is verteld dat deze nauwelijks te zien zou zijn alleen voor iemand die van HT af weet ....... nou ik moet mijn haren achter extra lang laten anders zie je het heel duidelijk.... ook omdat het op een ongelukkige plaats is genomen omdat ik daar ook een klein lid teken had die nu opgerekt is tot een grootte van een stuiver .... bij mij is de strip hoger/boven mijn oren genomen is dat normaal ik zie hier op foto's meestal tussen de oren ??

- aan de voorkant is 1 kant goed gedaan de andere kant is naar mijns inzien een niet goed en aan die kant epileer ik de haren ook ...... weet iemand hoe dat zit als je het zou weg willen laten halen ... me fue niet verstandig denk ik blijven gaatjes over hoe zit dat met laser behandeling?

alhoewel ik er wel haren boven heb gekregen en er vrij aardig uitziet... baal ik gewoon omdat ik de neveneffecten niet kan verdragen en daarom baal ik en als ik het overnieuw mocht doen dan had ik het niet gedaan ....want voor dat ik een HT nam ... liep ik al rond met een kaal geschoren kop... dus was niks nieuws voor mij.....er wordt te makkelijk gesproken over een strip.... als je de mogelijkheid heb kies dan voor fue

ik heb nog geen digitale camera .. met mobieltje is niet zo scherp als ik die heb dan zal ik wel wat laten zien voor de geintresseerden
transhaartje is offline   Met citaat reageren