Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2011, 14:19   #54
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht
Meer dan 1500 grafts op 1 dag met FUE is slechts in enkele gevallen mogelijk. Normaal gesproken is een gemiddelde van 1250 realistischer. Dit is erg afhankelijk van de huid, haartype etc. Daarnaast is het nog steeds erg belangrijk hoe men telt. Je kunt van alle dubbelle grafts enkele maken en dan kun je opeens veel hogere aantallen grafts gaan noemen, maar dit geeft geen beter resultaat! Mensen willen nou eenmaal graag grote aantallen horen, wij weigeren om hierin mee te gaan omdat het resultaat wordt er niet beter van wordt. Foto's en tevreden klanten zijn nog steeds het beste bewijs.
Als ik over grafts spreek in het geval van FUE, dan spreek ik over uitgenomen grafts. Het aantal gaatjes dat ze achterin je hoofd ponsen. Dat is waar ik voor verwacht te betalen, dat is het getal waarop de kliniek kan sturen. Ik mag aannemen dat klinieken die FUE aanbieden dat getal geven .... en als dat niet zo is, dan hoor ik dat graag!

Maar met dat getal is het (er van uitgaande dat ze niet zonder reden haren weggooien) redelijk duidelijk hoeveel haren je uiteindelijk voorop plaatst. Zelfs al maken ze van dubbele grafts enkele. Dat betekent alleen maar dat ze meer gaatjes voorop moeten maken.

Over de grootte van ingrepen laat ik me niet uit. Ik weet alleen dat er ervaren FUE-aanbieders zijn die zeker boven de 1500 grafts uit komen en soms zelfs de 2000 zeggen te halen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren