Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2012, 23:43   #5
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
(aargghhh heel verhaal getypt en toen weg geklikt!)

Ik ben 25 jaar en ga (dus) voor een (zeer) voorzichtige behandeling. Opvullen van het hoefijzer, frontaal, zone 1 en 2. Ik heb dit ook met Dr. Feriduni besproken en hij legde me uit hoe hij dit aanpakt ivm verder verloop van uitval etc. Mijn kruin is ook licht dunnend maar deze laat ik niet behandelen. Dit risico is op het moment te groot en eerlijk gezegd stoor ik mij er zelf niet zo aan. Je ziet het zelf niet...

Ik heb het behandelende team gevraagd om extra foto's te maken voor, tijdens en na de behandeling. Ook voor het kort-scheren, zodat goed te zien is wat er gaande is.

Helaas ben ik niet meer op consult geweest bij andere klinieken. Ik was simpelweg volledig overtuigd door Dr. Feriduni. En zoals ik al eerder aangaf vind ik vertrouwen heel belangrijk. Het zou natuurlijk goed zijn om verder te kijken; maar ik vertrouw de medische wereld niet snel en ben zeer kritisch op alles.. Zo vond ik Hasci helemaal niks, en vind ik dit super. Zo een gevoel is eigenlijk alles wat ik nodig heb..

Ik ga direct na de behandeling een week op vakantie (in eigen land), dus dat is wel lekker makkelijk. Als ik het aandurf wil ik mijn behandeling en haarprobleem echter niet verbergen...Stiekem ben ik toch een beetje trots op alle kennis die ik heb erover, en waarom deze dan niet delen met anderen? Het maakt het ook makkelijker voor jezelf.. Maar nogmaals, dat is alleen als ik het op dat moment aandurf. Even afwachten dus, want grote kans dat ik het 2/3 weken binnen uitzit en vervolgens met Toppik aan de slag ga.

U zal verwend worden door mijn vlotte pen, EN de foto's die gemaakt worden.

Bedankt voor jullie reacties!
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren