Los bericht bekijken
Oud 19 november 2012, 22:40   #10
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
@AnthonieH

mag ik je nog wat vraagjes stellen (over je blog)?
(heb je er al een aantal gesteld maar ff voor de volledigheid)

*Calenduazalf? Wel of niet gebruiken? Zie het nergens meer terug komen.
*Aloe vera spray. Wel of niet?
(en hoe kwam je aan beide dingen)
*Je gebruikte make up samen met zalf om de roodheid te verbergen. Is dit niet slecht voor de haartjes? Foundation is toch redelijk afsluitend..
* Ik zie ook dat je week erna al bent gaan fitnessen; terwijl inspanning de eerste 2 weken word afgeraden..?
* Q10, MSM, reishi en iets met OPC?
De calendulazalf deed de eerste keer niks tegen de roodheid. Maar de tweede keer gebruikte ik het veel eerder en het zorgde ervoor dat ik dag 4 (!) al zonder korstjes was. Gekocht bij de drogist, van VSM.

Aloe vera spray van de kliniek, eerste keer gebruikt, tweede keer amper. De eerste keer zorgde het eerder voor een broeierig gevoel bij mij. Ik had niet het gevoel dat het iets deed.

Foundation sluit af ... jij gelooft dus ook de mythe dat haren adem halen? Haarwortels zijn volledig afhankelijk van aanvoer van alles via bloed en weefselvloeistoffen. Adem halen doe je met je longen

Ik fitness graag en ik stoot daarbij mijn hoofd niet. Binnen 1 week waren de wondjes dicht en kon zweet ook geen schade meer aanrichten.

Die andere middelen heb ik een poos gebruikt. Ik voelde me er goed bij, maar of het daadwerkelijk iets deed kan ik in redelijkheid niet beweren.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren