Los bericht bekijken
Oud 1 november 2013, 17:47   #19
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Ik zou lekker in Nederland gaan.
Ik ben via haartransplantatie-turkij.nl naar turkije gegaan.
En heb betaald voor 2.200 grafts en uiteindelijk 1200-1400 doorgekomen/gekregen. Omdat er met een motorboor gewerkt werd is er veel litekenweefsel achtergebleven in me donor. Nu als ik me haar kort heb heb ik een wit vlak.
de kliniek zegt dat het resultaat gewoon goed is of geeft geen reactie op mijn e-mails en dergelijke.
Tussen persoon van haartransplantatie-turkije.nl bied alleen oplossingen aan die mij weer geld kosten..

Ik heb hier van geleerd iig.
In Istanbul heb je meer dan 250 klinieken voor ht. Ik vind het veel te kort door de bocht om te zeggen dat je niet naar Turkije moet gaan omdat jij een slechte ervaring hebt.
Op dit forum kun je ook goede resultaten terug vinden van Turkijegangers.
De beste resultaten die je hier kan vinden zijn, mijns inziens, van Prohair. België dus!
Heeft naar mijn idee vooral te maken met hun slimme strategie door het gebied achter de haarlijn met een hoge dichtheid te implanteren.

Nadeel: geen 3000+ behandeling op één dag en het kost je een klein vermogen als je een grote behandeling nodig hebt. Heb je 3500 grafts nodig ben je 7250 euro lichter. Daar laat je in Turkije 3x 3500 grafts voor transplanteren, mocht je zoveel donor haar hebben
MSR is offline   Met citaat reageren