Los bericht bekijken
Oud 12 november 2013, 23:14   #26
simon123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 5
Ik heb het idee nooit begrepen om een HT in turkye te laten uitvoeren. Oké, het zal vast goedkoper zijn maar als ik aan mijn lichaam laat werken dan kijk ik niet naar prijs. Turkye lijkt mij één groot avontuur en veel te risicovol.

Na maanden vele discussie's gevolgd te hebben op dit forum was mijn lijstje wel klaar: Dr De reys, Feriduni en Prohair.

1)Eerst consultatie bij Dr De Reys: bijzonder vriendelijke ontvangst maar om één of andere reden was ik niet overtuigd. De ingreep diende toen nog te gebeuren bij de dokter thuis wat mij wat vreemd overkwam. Ondertussen heeft deze dokter een nieuwbouw kliniek hoorde ik.

2)Consultatie proberen vast te leggen bij Feriduni: het was niet mogelijk om op korte termijn een afspraak te versieren en zo een online consult vind ik maar niets. Bijkomend: Hasselt is voor mij de andere kant van het land wat toch enkele praktische problemen met zich meebracht.

3)Consult Prohair: Hier had ik een goed gevoel bij. Ik werd eerlijk te woord gestaan en de pro en contra's van de ingreep werden mij duidelijk uitgelegd. zeker geen commercieel praatje, integendeel , er werd me duidelijk gesteld dat ik alle consequenties van een HT maar eens goed in overweging moest nemen voor ik er aan begon.

Het enige waar ik me nog zorgen om maakte was mijn lage pijngrens. ik werd gerustgesteld door enkele forumgebruikers en tevens Prohairpatienten dat dit best meeviel dus heb ik enkele maanden geleden de stap gewaagd. ik moet zeggen dat het bijzonder goed is meegevallen. Althans de ingreep op zich was pijnloos en de genezing voorspoedig. Op het resultaat moet ik nog even wachten
simon123 is offline   Met citaat reageren