Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2014, 19:00   #26
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelenfleur Bekijk bericht
Ook wij moeten eerlijk naar onszelf kunnen kijken wij zijn soms ook vol obsessie met ons haar. En het is en blijft een hulpmiddel en we krijgen ons oude haar en hoe we eruit zagen niet meer terug maar blijven vaak wel in dat beeld hangen.
Al met al heel pittig allemaal!
Eigenlijk off topic, maar ik wil hier toch op reageren.
Als je altijd al dun haar hebt gehad (zoals ik) en uren bezig was om het nog iets te laten lijken en bang was voor een regenbuitje, niet zwemmen, niet fietsen, een windje door mijn haar was not done etc. TOEN had ik een haar-obsessie.

Een haarwerk is voor mij een verademing. Ik heb nog nooit zulks mooi vol & glanzend haar gehad als nu. Ik loop, fiets en voel de wind door mijn (nep)haren waaien; 3 x met mijn hoofd schudden en mijn haar zit weer in model. Terwijl ik nu een synthetisch haarwerk draag.

Het is maar wat jezelf wilt en ik ben blijer met mijn haarwerk dan ik ooit was met mijn eigen dunne haartjes! Bij iedereen ligt het omslagpunt ergens anders. De een blijft er (te lang) in hangen, vasthouden en hopen, de ander accepteert de boel en gaat verder met haar/zijn leven met een haarwerk (zoals jij, ik en nog een aantal hier op het forum). Dat zouden er eigenlijk meer mogen zijn. Sterkte !
Astrid26 is offline   Met citaat reageren