Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2018, 06:16   #3
label321
Banned user
 
Geregistreerd: 7 januari 2017
Locatie: Usa
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarimplantaat Bekijk bericht
Wat je vader had is in ieder geval totaal geen goede indicatie voor hoe het bij jou zal verlopen, want mijn vader begon rond z'n 50e pas kalende te worden terwijl ik op m'n 24e al bij de kapper te horen kreeg dat het begon uit te dunnen. Volgens die dame viel het toen ook wel mee. 12 jaar later was ik volledig kaal.

Dus ik zou geen risico nemen. Je bent er nu op tijd bij en je hebt duidelijk bewijs dat het haar terugtrekt en dunner wordt, plus je noemt zelf al de grotere hoeveelheid met haar aan je kam, dus ik zou als ik jou was zeker mezelf gaan inlezen over middelen zoals Nanoxidil (en vooral ook alle mogelijke bijwerkingen + voor jezelf beslissen of je dat aandurft).

En wat ik ook met behoorlijk veel zekerheid durf te zeggen: als iemand zegt dat het "wel meevalt", dan kun je ervan uitgaan dat het antwoord gewoon een bevestiging van je vermoeden is

Ik lijdt ook momenteel aan veel stress kan dat meespelen?
Ik was niet meer met shampoo maar puur water.
En die rechterkant lijkt minder dan linkerkant. die rechterkant kam ik altijd strak naar achteren. Omdat het nogal rare kruinen zijn heb een slag in mn haar. dus met name de linker kant zie ik verschil.
Ik hoop niet dat dit zo is. ik kan wel leven met een volwassen haarlijn.
En somige kappers zeggen ook dat het baby haren zijn. En de huisarts zegt dat mn hoofdhuid er gezond uitziet en zegt ja ik heb ook inhammen het kan blijven zoals het is of erger worden zegt hij. Geen reden om naar een dermatoloog te gaan zegt tie. moe wordt ik ervan. ik gebruik een vrij stevige reuzel pomade. net lijm maak altijd mn haar eerst wat nat voordat ik het spul erin doe. Maakt het ook nog uit welke nanoxidel? prijzen variëren.
Bedankt voor je reactie dit hoop je nooit als reactie te krijgen maar je wilt de waarheid geen bulshit en het valt wel mee verhalen. kan niet met zekerheid zeggen dat het duner wordt.
Ja de haren aan de voorkant zijn altijd al dunner geweest dan haren aan de andere gebieden is dit normaal? En heb van nature fijn haar honden haar. ik ben al bang om kaal te worden sinds ik 14/15 was. Veder heb ik weinig lichaams beharing op armen benen en lichte dons snor paark haartjes op wangen en kin is wel redelijk veel haar. terwijl ik al bijna 26 ben.

Laatst gewijzigd door label321; 7 juli 2018 om 07:14
label321 is offline   Met citaat reageren