Los bericht bekijken
Oud 2 september 2019, 12:39   #14
Luca1993
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimbosan01 Bekijk bericht
Hoi Luca,

Ik zit te denken om ook bij Visus een DHI HT te ondergaan. Ik heb dunner wordend haar dus bij mij zou er tussen de haren worden getransplanteerd. Nu wil ik een DHI haartransplantatie ondergaan en eigenlijk hoop ik dat ik na 3 weken niets meer van de HT te zien is qua wondjes of rood in het donorgebied ivm werk. Ik zie dat je nu 3 weken verder bent. Hoe ervaar jij dit?

Hi Jimbosan,

ik zou zeggen dat je na 3 weken wel weer representatief bent. Haren aan de achterkant zijn na 3 weken zo aangegroeid dat dit veelal de achterkant bedekt en er weinig meer zichtbaar is van HT. bij mij was de achterkant na 2 weken al geen zorgenkindje meer (elk lichaam hersteld natuurlijk weer anders). Na 2 weken ben ik weer gaan werken, alhoewel ik klantafspraken pas weer in plande na week 4.

op het getransplanteerde gebied moet je wachten tot de korstjes eraf zijn. Dit was na 9-10 dagen het geval bij mij. vervolgens is dit gebied erg rood, maar dat is logisch. Deze roodheid houdt nog wel een tijdje aan. ik zit nu in week 9 na mijn HT en het is nog steeds wel wat rood.
Gelukkig kan ik deze rode gebieden makkelijk bedekken met een simpele scheiding. voor de beeldvorming heb ik een aantal foto's toegevoegd.

Houdt er wel rekening mee dat je geen gel/wax mag gebruiken na je DHI-HT.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf foto'ss HT W9 .pdf‎ (870,1 KB, 347x gelezen)
Luca1993 is offline   Met citaat reageren