Los bericht bekijken
Oud 24 oktober 2014, 22:32   #1
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
RU58841 topical maken

Op vraag van mensen een tutorial hoe ik mijn topical voor mezelf maak :

DISCLAIMER : DIT IS EEN OVERZICHT HOE IK MIJN TOPICALS MAAK VOOR MIJZELF , MIJ NADOEN DOE JE UITERAARD OP VOLLEDIG EIGEN RISICO EN
EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID , IK BEN DUS NERGENS VERANTWOORDELIJK VOOR

Goed na die formaliteiten , ziehier hoe ik mijn topical maak :

Voor deze tutorial ga ik 7% ru topical maken , deze ga ik oplossen in kirkland minoxidil omdat ik momenteel zonder spectral dnc zit...

Voor topicals opzich kan je kiezen waarin je het oplost , minoxidil , nano minoxidil , zelf topical maken op alcohol basis met ppg erbij of glycerine , of
k&b topical en daarin ru mengen (deze laatste is het gemakkelijkste en gaat het diepst door de huid )

Normaal mengde ik tot 4% in spectral dnc , ik heb nog niet verder gegaan in dosering omdat ik toen bijna door mijn ru zat
en moest dus eerst andere orderen voor ik hogere % nog kon testen...
gelukkig is de kane ru poeder zo zuiver dat het netjes oplost in zelfs minoxidils dat maar zeer weinig alcohol bevatten, vandaar het lukte op te lossen in spectral dnc
voor hogere % moet je wel testen tot hoever je kan gaan voor het nog moeilijk oplost...

In alcohol oplossingen en gewone alochol basis minoxidils is de sky the limit , je kan gerust 10% erin oplossen zonder problemen, mischien meer maar dan is het echt wel overkill

-------------------------------------------------------------------------------------
Eerst en vooral na 3 dagen na order is het reeds aangekomen , kane is best pro , ik was namelijk geschrokken hoe snel het aan kwam , zeker gezien de internationale levering...



Net mijn cadeautje uitgepakt , en alles staat klaar om af te wegen :



Eerste job dat we moeten doen is de nodige hoeveelheid uitrekenen en afwegen op onze scale...
in dit geval gaan we voor 7% ru , en gaan we 20ml topical maken , dus :
70 mg ru poeder x 20 ml topical = 1400mg ru poeder nodig...
het is ietsje meer uitgevallen op de scale, maar dat kan geen kwaad je ru is net micro beetje hoger dan uitgerekend



Daarna maak ik iets in zilverpapier om het poeder zonder morsen in het potje te krijgen , bezit je iets anders ( trechtertje of dergelijke ) dan kan je deze ook gebruiken
ik maak iets in zilverpapier het is handig , kleeft er wat aan kan je nog steeds wat topical optrekken met pipet en laten overlopen om restjes op te lossen , heel easy



Goed , nu een heel tijdje goed schudden en effe laten rusten , alle stof is nu netjes opgelost in je minoxidil en klaar voor gebruik...

Bewaren doe je best in de koelkast...

Voor andere topicals : hanteer je deze dosering zit je goed :
hoger alcohol gehalte : 70% alcohol + 30% ppg of glycerine
laag alcohol gehalte : 60% alcohol + 40 % ppg of glycerine
dr lee oude minox verhouding was : 60% alcohol + 10% distilled water + 30% ppg ( corrigeer me als ik mis was... )

De beste topical is momenteel k&b solution, deze gaat heel diep in de huid , deze kan je online orderen bij kane of anagenics dacht ik... gewoon ingieten en klaar , moet je effe zoeken
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 24 oktober 2014 om 22:36
wesley1982 is offline   Met citaat reageren