Los bericht bekijken
Oud 17 november 2016, 21:17   #1
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Afbeeldingen van haartransplantaties met hoge dichteid?

Zijn er misschein afbeeldingen van haartransplantaties met hoge dichtheid, 70+ grafts/cm2 bijvoorbeeld?

Ik ben al een tijdje aan het browsen (ook op Engelstalige forums) en ik zie veel voorbeelden van haartransplantatie waar de dichtheid erg laag is en ik kan maar niet een voorbeeld vinden waarbij ook duidelijk is dat een hoge dichtheid gebruikt. Eigenlijk wel logisch want ik kijk op fora voor kalende mannen.

Ik zit er namelijk over te denken een haartransplantatie te doen, ik ben Norwood 1 maar ik heb scherpe inhammen (zoals mijn vader die altijd een dikke haarbos had) waardoor er eilandvorming ontstaat en ik zou mij haar graag naar achteren willen kammen.

Probleem is dat ik bang ben dat het haar bij de inhammen dunner is dan het haar erom heen als ik een haartransplantatie laat doen.

Ik zit er aan te denken dit bij de kliniek Veldhoven te doen, maar heb nog geen contact opgenomen met ze en ik wil eerst nog wennen aan Finasteride en nog effe naar de dermatoloog gaan zodat die kan bepalen of ik in de toekomst nog haaruitvalling ga krijgen (de broer van mijn vader is kaal).

Laatst gewijzigd door inham123; 17 november 2016 om 21:21
inham123 is offline   Met citaat reageren