Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2018, 04:25   #35
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeyMike Bekijk bericht
Je bent toch pas 2,5 maand geleden geweest? Het zal nog een aantal maanden duren voordat je iets ziet van de ACELL, denk ik. Ik ga ook naar Esteworld voor een behandeling en twijfel zelf ook nog steeds over ACELL!
Na een week is het bijna 3 maanden. mijn advies: Als geld geen factor is kan je Acell zeker proberen. Ik wist het toen niet beter en met dat geld had ik voor het zekere eerst een begin moeten maken met een 1,5 jaar gebruiken van Minoxidil en iets effectiefs tegen aantasting door DHT zonder eerst HT. zeker eerst overleg met een arts voor eventuele bijwerkingen of interacties.

Ik zie vaak mensen dit preventief niet beginnen met redden van hun hoofdhaar in een bepaalde stadium dat haarverlies zichtbaar begint te worden en dat is echt jammer vindt ik als ze dat later wel willen. Tegenwoordig zijn er best goede producten/middelen.

toen ik niet zo kaal was wist ik van finasteride en minoxidil, ik had toen finasteride wel een jaar gebruikt met goede resultaten na een gesprek met mijn arts en na een jaar werd ik ongerust van de verhalen over de bijwerking en vervolgens was ik er niet meer bezig en werd ik langzaam kaal. de laatste jaar is mijn kaalheid zo snel gegaan dat ik er niet goed van bewust was dat ik weer moest beginnen.

Nu achteraf denk ik ook van had ik maar een kliniek gehad die mij tevreden kon stellen met acceptabele vergoeding als mijn donor of ontvangst gebied slecht uitpakt. Als mijn donor slecht blijft dan is een tweede HT niet verstandig natuurlijk als garantie.

Laatst gewijzigd door Alkh; 8 juni 2018 om 05:13
Alkh is offline   Met citaat reageren