Los bericht bekijken
Oud 20 december 2006, 13:26   #57
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Tiuri heeft Biljartbal een week lang de toegang tot haarweb geblokkeerd. Maar waarom alleen Biljartbal? Bij deze roep ik sommige op om te laten zien dat tiuri niet heeft gehandeld zoals hij dat wel zou moeten doen. Tiuri is selectief bezig. Darkster die veel erge badposts heeft is nog op haarweb te vinden.

Graag jullie mening of dit wel rechtvaardig is. Dat Darkster niet en Biljartbal wel word gebanned. Dit terwijl Darkster toch ook wel soms veel erger is dan Biljartbal.

I want justice!!!!!!!
Inderdaad. Er wordt hier met twee maten gemeten.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
Jij, biljartbal en zimza deden zich voor als de vertegenwoordigers van de islam. jullie beweerden dat de islam een religie van vrede en tolerantie is, een verrijking van de samenleving.
Alweer een beschuldiging naar mij toe die puur en alleen gebaseerd is op wat er tussen je oren afspeelt. Aangezien jij beweert dat jij je beweringen met bronnen onderbouwt, daag ik je nu uit om je beschuldigingen te onderbouwen. Ik heb nergens beweerd dat ik een vertegenwoordiger ben van de Islam. Evenmin heb ik me inhoudelijk uitgelaten over de Islam; laat staan dat ik de bewering heb gemaakt waar je me op beschuldigt.
Zimza is offline