Los bericht bekijken
Oud 20 december 2006, 13:36   #59
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
en jezelf laat discrimineren als vrouw zijnde en nog eens ff beweerd dat alle blanke mannen vrouw en kind verkrachtende barbaren zijn zonder bron dan verspeel je ook het laatste beetje begrip en moet je niet raar opkijken als mensen boos reageren.
Nog een uitdaging: Staaf deze beschudiging met een bron. Ik weet nu al dat je dit net als alle andere beschuldigingen niet kan onderbouwen. Het is erg makkelijk om mij hier van alles te beschuldigen, maar tot nu toe zijn die op geen enkel objectieve bron gestoeld. Je beschuldigingen getuigt van geen enkel respect richting mij toe en overtreed je hiermee de huisregel van dit forum:

Het is voor ons van groot belang dat onze leden zich thuisvoelen op HaarWeb. Graag willen wij je vragen hier rekening mee te houden in de wijze waarop je met elkaar communiceert op onze forums. Ga op een vriendelijke en respectvolle manier met elkaar om.

Postings en opmerkingen waarin -bewust- aangezet wordt tot conflicten c.q. verstoring van onze discussie's stellen wij niet op prijs. Er zal ingegrepen worden als wij constateren dat individuele leden of groepen hiertoe aanzet geven.

Als je het gevoel hebt onjuist te worden benaderd door een mede-lid, probeer dit dan eerst onderling op te lossen. Lukt dit niet of wil je dit niet, dan kun je ten aller tijden de Moderator(s) van de betreffende rubriek inschakelen, d.m.v. de optie: 'Report Bad Post' [img]images/buttons/report.gif[/img], linksonderaan het betreffende bericht.

Onthoudt dat de beheerders van HaarWeb (Moderators en Webmaster) óók lid zijn... m.a.w: communiceer ook met hen op dezelfde wijze. HaarWeb is er vóór en dóór lotgenoten en wij verlangen van een ieder van ons een respectvolle benadering naar elkaar toe.

Laatst gewijzigd door Zimza; 20 december 2006 om 13:40
Zimza is offline