Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2018, 14:33   #63
mcm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Hey mensen, even een update hier.

Ik heb 2 weken geleden mijn 2e MHP behandeling gehad en moet volgende week voor de laatste checkup terug. Hier lopen ze alles dan nog een keer na en vervullen ze mijn laatste wensen. Ik wil alleen de haarlijn nog ietsjes naar voren. Hij is al een stuk naar voren gebracht maar ik kan nu zelf bepalen waar ik 'm wil (mits zij zeggen dat 't niet meer realistisch is), dus ik wil 'm nog iets lager.

Ik heb nu een gemillimeterde volle look. Er vroegen zelfs al wat mensen waarom ik m'n haar niet langer laat groeien haha. Ik heb 3 jaar geleden een HT gehad dus je voelt gewoon stoppels tussendoor waardoor 't super realistisch is. Als ik van dichtbij in de spiegel kijk zie ik 't verschil tussen m'n eigen stoppels en de MHP niet eens. Ook zijn er al wat mensen die over m'n hoofd zijn gegaan met hun handen en niemand valt 't op. Ik maak me er ook totaaaaal geen zorgen over omdat 't zo goed uitziet, plus je voelt en ziet m'n eigen haar dus nog tussendoor.

Mega blij met dit! Je hebt gewoon een look waarbij je een volle bos haar hebt die gewoon is ''kortgeschoren'', en dat ziet heel anders uit dan met een kaal hoofd, dat had ik namelijk de dag voor de 1e behandeling, ik was echt zo'n bowlingbal.

Wel even wennen zo'n kortgeschoren hoofd, het is namelijk wat frisser dan met haar, haha. Check bijlage! Foto heeft btw wat donkere plekken zie ik. Het ziet er in real life gewoon netjes egaal uit
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_8679.jpg‎ (131,3 KB, 119x gelezen)

Laatst gewijzigd door mcm; 7 maart 2018 om 01:51
mcm is offline   Met citaat reageren