Discussie: transhair
Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2001, 11:46   #6
anoniem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2001
Berichten: 18
Question vraag aan jorn

hoi jorn,

ik las dat jij amenixil, minoxidil en finatseride hebt gebruikt of nog gebruikt.
ik slik nu een jaar finasteride(sinds okt 2000) , in februari ging ik heir minoxidil bij gebruiken(daarvoor had ik al 2 kuren amenixil achter de rug). dit hielp uitstekend want mijn haaruitval liep snel terug en was bijna opgehouden. maar ik kreeg ook last van grote schilfers op mijn hoofd waar haren aan zaten. in juli ben ik toen na 5 maanden gestopt met minoxidil. ik heb toen in augustus/september weer een kuur amenixil gedaan.
het probleem is dat ik vanaf september al weer last heb van haaruitval. mijn haren worden dunner! en er komen veel kleine haren mee. de afgelopen week is het erger geworden, zo vind ik 's ochtends 75-100 !!! haren op mijn kussen. en vallen er per dag iets van 200-250 haren uit en als ik het was 350-400.
nu is mijn vraag is dit doordat ik getsopt ben met minoxidil en de haarfases die uitgesteld waren nu uitvallen?
en krijg ik deze haren weer terug of zijn deze definitief verloren gegaan? of krijg ik ze weer terug als ik minoxidil ga gebruiken( maar dan ben ik bang dat ik weer last krijg van die ernstige roos)?
want als het het gevolg is van het stoppen met minoxidil dan betekent dat dat het in 5 maanden al heel goed werkte?
of moet ik gewoon rustig afwachten en vertouwen op de finasteride? ik ben er nu dus ook niet zeker van dat de finasteride bij mij zo goed werkt!
ik hoop dat jij iets meer hier vanaf weet.
anoniem is offline   Met citaat reageren