Discussie: Leden Foto's !!!
Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2005, 10:52   #27
Hellen
Webwitch
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Businessaccount
Nou ben ik geen arts maar kan het niet zijn dat het ook voor een gedeelte tussen de oren zit?
Ik wou dat dat waar was..maar er is AGA door een gewone dermatoloog en daarna nog door één van de heren uit de stal van Boersma vastgesteld Op foto's is duidelijk te zien dat het bovenop stukken dunner is dan het haar op mijn achterhoofd bijvoorbeeld. Naast dunner, zijn er ook minder haren te zien. Zolang ik he tmaar niet los draag, valt de schade inderdaad een heel eind mee.

En ik dacht juist een hele tijd dat het alleen aan mij lag, totdat mensen die mij een tijdje niet hadden gezien tegen me fluisterden "het lijkt wel of je haar een stuk dunner is". Als het bij die mensne ook tussen de oren zou zitten dan zou er sprake moeten zijn van een collectieve hysterie he

Okee, hierbij 2 foto's nog geen etmaal gemaakt na een haarwassing. Het is bij mij niet alleen dunner, maar ook steeds vetter aan het worden. Je zult zien waarom ik het , zonder Toppik, liever niet meer los draag op dag 2. De eerste is wat wazig, maar omdat je toch nog goed kunt zien hoe het eruit ziet, zet ik um er toch bij.





hier is het gedeeltelijk vastgezet





hier los
__________________
Allways look on the bright side of life.....


Diagnose december 2004.
Wat gooi ik sinds die dag in de strijd ?
Diane 35
Rooscure
Toppik

plus dagelijks:
* 1 kilo moed
* 1 flinke dosis relativeringsvermogen
* 3 koppen positiviteit
* een flinke korrel zout
* minstens eenmaal lachen om jezelf
* soms wat tranen

Goed door elkaar roeren en innemen. Het smaakt vaak zoet en soms wat bitter, maar de werkzaamheid is bewezen!

Laatst gewijzigd door Hellen; 24 februari 2005 om 14:50
Hellen is offline   Met citaat reageren