Discussie: wel of geen pruik??
Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2005, 19:36   #6
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
twijfelaar!

En ik weet het niet!
Ik ben helemaal kaal geweest en draag vanaf het begin af aan een haarwerk. Ik heb bijna alles terug,op wat plekken na, die bij wijze van iedere week zich verplaatsen. Ik scheer mijn haar iedere week met de tondeuse en voel me daar heerlijk bij.

Paar weekjes terug ben ik gaan kamperen. Had mezelf beloofd mijn haar 'aan de wilgen' te hangen. Ben met een pet op boodschappen gaan doen in een dorpse supermarkt. Ik was een object! Was zelfs een kind waarvan zijn mond open viel!!
(Dat kwam misschien ook wel omdat je je motorkleren aanhad zij een vriend. Lijkt me stug maar goed!).

Goed 2 dagen zonder gedaan en 2 dagen met. Ik moest nl. door problemen weer even terug naar mijn woonplaats. Daar kennen ze me niet zonder. Ben toen teruggekomen en heb mijn haar niet meer afgedaan. Was dus heel dubbel!

Onlangs heb ik mijn afstudeerproject bewust met haar gedaan en thuis zet ik het kreng meteen af. Denk erover lekker te gaan hardlopen zonder (met pet). Maar echt zo zonder mijn familie bezoeken (weet dat ouders het niet kunnen aanzien) doe ik niet. Vrienden eerder weer wel.
Ik moet straks ook aan het werk en heb geleerd voor een representatieve baan. Je kunt wenden en keren zoals je wilt, de mensen die ik onlangs op die camping heb ontmoet (die mij leerden kennen zonder haar en later ook nog 2 dagen mee maakten met haar) zeiden ook: you're a nice girl with your hair and look nice, but with your hair you look a bit nicer.
SJah. Dat is dan ook gewoon eerlijk en waardeer ik ontzettend.

Maar motorrijden geef ik er niet voor op. Ik doe mijn helm af en hou mijn haar vast, hij verschuift 9 van de 10 x, en ik kan hem plakken, maar heb het er niet voor over om van die rotte (auau) tape op me kop te moeten plakken die erna de haren uittrekt. Die mat die ik met het rijden opheb (ouwe pruik) is toch d**d en ik vind het wel goed. Boeien??? Frank Boeijen!

Maar goed. Ik heb dus een ander probleem zie het topic dat ik ga openen!

Kunt mij ook altijd mailen (PM-en!).
groetjes Annelies
__________________
Met AA is het onzekere het zekere

Ik heb haar met karakter, dat wil gewoon niet blijven zitten!
Annelies is offline   Met citaat reageren