Discussie: graag jullie advies
Los bericht bekijken
Oud 24 april 2009, 10:34   #5
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

[quote=sunny2;200993]Ik, Sunny , ben een jongen van 25 waarbij haaruitval een jaartje of 7 terug is begonnen . Het ging onwijs snel, echt in een maand tijd ofzo was ik van niet kaal naar opvallende inhammen. Het ging gepaard met veel huidschilfering. Maar dat proces ging niet echt verder gelukkig . Sinds een jaartje of 4 -schat ik- ben ik toch finasteride gaan slikken voor de zekerheid ook al leek het de de jaren ervoor te zijn gestabiliseerd.
En nu, de laatste tijd ben ik gaan peinzen over een HT omdat ik mijn inhammen altijd al als storend heb ervaren aan mijn haar (voor de rest wel tevreden over mijn haar) Mij lijkt het een goede investering in mezelf.
Ik heb wat fotos bijgevoegd één van zon´n 3 jaar geleden schat ik en twee recentere. Hoe zouden jullie het aanpakken in mijn situatie , en hoeveel grafts zou ik nodig hebben wellicht?

Thanks 4 your support!


He ik herken veel in je verhaal denk dat ik ongeveer in dezelfde situatie zit misschien 1 inham iets dieper dan die van jou en gebruik ik geen finas of iets dergelijks.
Snap dat veel mensen het hier niet nodig vinden maar kan je goed begrijpen Sunny ik stoor mezelf ook erg aan me inhammen en aan de voorkant.
Als advies zou ik zeggen kijk het eerst nog een paar jaartjes aan en kijk dan hoe je ervoor staat,verder zou ik de inhammen licht opvullen en eventueel de voorkant verdichten maar zo te zien is dat bij jou nog niet heel erg nodig.
Verder zou ik een niet te grote Ht laten doen mocht je later toch nog aardig kalend worden heb je nog genoeg donorhaar over eventueel.

Laatst gewijzigd door jord-y; 24 april 2009 om 10:42
jord-y is offline   Met citaat reageren