Los bericht bekijken
Oud 6 december 2018, 21:17   #9
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyK Bekijk bericht
Beste lotgenoten.

Ik heb a.s maandag een afspraak voor een haartransplantatie in Turkije. Nu het zo dichtbij komt begin ik extreem zenuwachtig te worden. Ik ga ermee naar bed en sta ermee op. Ik ben best paniekerig aangelegd en heb in het verleden vaak last gehad van paniekaanvallen en oaxepam. De kliniek heeft mij geschat op 4500 grafts en dat betekent dus dat het een lange zit wordt en dat baart mij juist de meeste zorgen. Hoe ga ik 8 uur lang stil liggen zonder een paniekaanval te krijgen. Plus het idee dat je daar maar ligt terwijl de artsen met van alles en nog wat bezig zijn met je hoofd.

Dus mijn vraag is. Hoe hebben jullie het ervaren en hebben jullie iets gekregen om rustig te worden en helpt het dan ook echt. Ik heb van de huisarts oxazepam gekregen en vraag me af of dit echt helpt om mij 8 uur lang rustig te houden.

Alvast bedankt!

Naar welke kliniek ga je en hoe is je situatie nu / heb je foto's ? Heb je de consult/kliniek verteld van je paniekaanvallen. oxezepam helpt wel en moet je verder geen energie houden middelen innemen en goed ontbijten, klinieken geven meestal daar Alprazolam genaamd Xanax , vertel dat je oxepam hebt of gaat nemen. Breekt het ijs en schud de personeel in het kliniek de hand en vertel iest over je eventuele paniekaanvallen. Zij zullen je stapgewijs vertellen wat ze gaan doen. 8 uur is niet lang en je zal halvere een pauze hebben voor een lunch. Neem iest van muziek of video mee en anders vermaken zij je wel. Schrik niet van de verdoving anders kun je mischien alternatieve verdoving aanvragen, als je hier al niet tegen kunt.Het is wel belangerijk dat je er ontspannen bij ligt zodat ze hun werk kunnen doen , Ik zelf voelde dat wel goed maar kon me wel rustig houden. Het is wel makkelijk als er iemand bij is die engels verstaat of kan tolken.

Laatst gewijzigd door Alkh; 6 december 2018 om 21:34
Alkh is offline   Met citaat reageren