Los bericht bekijken
Oud 7 december 2018, 12:00   #11
JeffreyK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 november 2018
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alkh Bekijk bericht
Naar welke kliniek ga je en hoe is je situatie nu / heb je foto's ? Heb je de consult/kliniek verteld van je paniekaanvallen. oxezepam helpt wel en moet je verder geen energie houden middelen innemen en goed ontbijten, klinieken geven meestal daar Alprazolam genaamd Xanax , vertel dat je oxepam hebt of gaat nemen. Breekt het ijs en schud de personeel in het kliniek de hand en vertel iest over je eventuele paniekaanvallen. Zij zullen je stapgewijs vertellen wat ze gaan doen. 8 uur is niet lang en je zal halvere een pauze hebben voor een lunch. Neem iest van muziek of video mee en anders vermaken zij je wel. Schrik niet van de verdoving anders kun je mischien alternatieve verdoving aanvragen, als je hier al niet tegen kunt.Het is wel belangerijk dat je er ontspannen bij ligt zodat ze hun werk kunnen doen , Ik zelf voelde dat wel goed maar kon me wel rustig houden. Het is wel makkelijk als er iemand bij is die engels verstaat of kan tolken.
Ik heb gekozen voor de Anatomica kliniek. Ik zal zodra de behandeling erop zit en ik weer terug ben in Nederland foto's uploaded van voor en na situatie. Wat ik veel hoor is omdat je in een soort roes bent door de xanax of oxazepam dat de tijd best snel gaat, ik hoop dat dat ook voor mij geldt. Ik neem een tablet mee met wat gedownloade series dus ik hoop dat ondanks ik op mijn rug lig nog wat series kan kijken. Hoe voelt je hoofd als het helemaal verdoofd is en hoe voelen de meeste zich na zo'n ingreep? Ben je dan helemaal brak of kun je nog enigszins goed functioneren?
JeffreyK is offline   Met citaat reageren