Discussie: Drs Plinck
Los bericht bekijken
Oud 14 november 2016, 22:32   #3
givemehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2016
Berichten: 6
Geslacht:
Binnen geweest om mijn haargrens te laten verlagen, dat wuifde hij echter weg en bood me gelijk vitaminepillen en de bijbehorende shampoo aan + haarserum.

Hij vertelde me dat het veel te vroeg was voor een haargrens implantatie en dat hij niet wist hoe mijn haar verder zou groeien naarmate ik ouder word en dat als wanneer ik het liet doen dadelijk mijn haar heel raar zou gaan staan.
Hij wilde dit pertinent niet doen.

Of hij is heel eerlijk en tof dat hij het niet wilde doen of hij wilde me aan de vitaminepillen & co helpen waar hij ook flink aan verdient ...

Ik weet het niet.

Van het haarserum kreeg ik in ieder geval ENKELE haartjes erbij en stierf weer af toen ik ermee stopte (maar zoals ik in een ander topic al zei, ik leefde ook niet gezond in die tijd dat ik het gebruikte, dus daar kon het ook aanliggen).

Eigenlijk weet je het nooit echt zeker, want met de zomer krijg je ook wel wat haartjes erbij die met de winter vervolgens weer afsterven.

Dus 100% durf ik niet te zeggen dat het dus daadwerkelijk lag aan het haarserum, sorry! Maar het leek er in ieder geval wel op, enkele haartjes in ieder geval, maar het is echt MINIMAAL!

Laatst gewijzigd door givemehair; 14 november 2016 om 22:35 Reden: spelfout
givemehair is offline   Met citaat reageren