Discussie: scheren?
Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2004, 12:42   #24
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Heej Marjan,

Ik herken het, mensen vinden het niet echt een issue en begrip is soms vaak ver te zoeken. Ik kreeg ook vaak te horen (o.a. mijn moeder), die gilde dan tegen me dat ik blij moest zijn dat ik niet om een andere manier mijn haar was verloren. Dat is dan iets wat je op dat moment echt niet wil horen. Nu kijk ik er anders tegen aan en ben ik hoe krom en stom ook wel blij dat ik niet om die reden mijn haar ben verloren.

Je leert de mensen om je heen echt kennen of je wil of niet. Dat is soms best zuur, maar ik heb er wel door geleerd positief te blijven denken. Ik denk dan, ben blij dat ik daar nu achter ben, hoef ik er ook geen energie meer in te steken.

Wat lief dat je dochter je haar haar wou geven. Dat wil wel iets zeggen! Lief dat je je groot probeert te houden, maar niet te erg he, het is niet erg om af en toe te laten zien dat je er verdriet om hebt. Dat is niet meer dan normaal. (anders ga je er aan onderdoor!)

O, lekker je gaat naar zee! Ik ben ook van plan om er een aantal dagen op uit te trekken en ook naar zee. Zo ontspannend, heerlijk! Ik ben van plan (denk ik nu) om lekker een petje op te zetten.
Je zegt dat een sjaaltje je niet staat, misschien staat je een soort van hoedje, mutsje, petje of een Buffje? Met een Buffje lopen ook veel mensen, ik moet ook nog steeds zo'n ding aanschaffen. Ik denk dat je het beste een alternatief voor een sjaaltje kunt zoeken, zodat je je dan ook lekkerder in je vel voelt. Als je al met een sjaaltje moet gaan lopen met de gedachte: ik zie er niet uit, das nix, nie doen!

Je hebt het inderdaad nog niet echt lang, en nu al op het forum! Ik heb het maanden weggezet, maar op een gegeven moment was de drang voor mij juist supergroot naar lotgenotencontact. Hee fijn dat een plek kleiner wordt en door niets te gebruiken, das helemaal mooi! Zou je willen gaan 'dokteren' dan??

grtz Annelies
Annelies is offline   Met citaat reageren