Los bericht bekijken
Oud 14 april 2019, 00:45   #46
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Hey,

Bij mij schatte hidde het op 2500 te halen grafts maximaal. De rest en was ik vergeten, ik heb ook contact gehad met Global hair inderdaad allemaal rond de 3500 grafts.
Of er een tweede behandeling mogelijk is wisten ze allemaal niet zeker, dit moet de toekomst uitwijzen. Ze waren ook allemaal eerlijk dat ik geen bizarre verwachtingen moet hebben, had namelijk een norwood 6. En daar zijn om het mooi te dekken zeker 5000 grafts voor nodig.
Maar uiteindelijk heb ik de stap gewoon gezet, ook omdat ik het de laatste jaren altijd kort schoor en daardoor dacht als het uiteindelijk niks wordt, het groeit niet mooi, scheer ik het weer gewoon. Dan is het alleen zonde van het geld. Maar ik heb er uiteindelijk zelf voor besloten het te proberen.

Mijn donorgebied is nog wel een beetje rood en achterop heb ik nog een beetje bultjes, al moet ik zeggen dat ik er zelf ook moeilijk vanaf kan blijven.

Met 3600 grafts zijn vanaf mijn haarlijn omhoog gegaan, ik wilde mijn eigen haarlijn aanhouden. En net voor mijn kruin uitgekomen. Dit zag er in het begin een beetje gek uit, schrok er wel een beetje van, waren net over de helft. Maar nu mijn jaar begint te groeien en ik ook Hairforte van Medicalpoint gebruik( heb ook minoxidil van kirkland besteld, ga ik volgende week mee beginnen) ziet het er steed beter uit.
Tis wel wat moeilijker te zien bij mij, ben eeg blond en de foto's zijn van ongeveer 7 weken.

Kerel je bent geweldig! Thanx again! Dit is wat ik bedoel. Dit maakt meer duidelijk dan duizend woorden. Dit is elkaar helpen! We zijn toch lotgenoten natuurlijk. Daarom hoort dit forum te bestaan.

En mocht ik iets voor jou kunnen doen... let me know!

Dude, dat ziet er echt helemaal niet verkeerd uit, integendeel. Wow... Ik ben jaloers op je.
Zou het een voor of een nadeel zijn, blond of donder haar, vraag ik me af. Ik heb donkerblond/light-bruin haar.

Jouw donor gebied, dat dat rood ziet, dat trekt wel weg. Natuurlijk. Volgens mij komt dat wel in orde als ik dat zo zie. Ik zie er in elk geen mislukking in, absoluut niet. Geweldig gewoon..
Als ik het nu zo bij jou zie, denk dat ik hetzelfde kan doen en gewoon durf te doen. Er word wel het één en het ander duidelijk voor me.

En het is trouwens een verwonderlijk toeval. Mijn maximum was dus volgens Hidde ook richting 2300 tot 2500. Het kon hoger uitpakken, maar om de verwachting reëel te houden schatte EsteWorld me in op 2300 grafts.
Ook ik zit volgens mij op Norwood 6 , staat me bij. Ik zou voor een volledige dekking ook ruim 5000 grafts nodig hebben. 6000 zou het beste zijn zeiden ze.

Ik wil ook mijn eigen haarlijn aanhouden, die ligt al hoog. Dat vind ik absoluut niet erg. En het scheelt grafts als je dat niet wil verlagen. En inhammen mogen ook blijven. Hoewel je bij mij niet meer van inhammen kan spreken omdat het overal dun is. Het gaat mij om hetgeen wat er nu nog een beetje staat op een goede manier aan te vullen. Bij mij zouden ze de 3500 grafts voornamelijk ook vooraan zetten en dan naar achter werken. Precies zoals jij beschrijft.

Mag ik vragen waarom je niet voor GlobalHair bent gegaan eigenlijk? Zomaar?

Dinsdag ga ik naar Medical Point.
Voor nu twijfel ik tussen Hairworld Istanbul, EsteWorld. En misschien komt daar Medical Point bij.
Globalhair zou ook nog kunnen. Alleen dat verloopt een beetje vaag.

Als ik echt niet kan kiezen ga ik waarschijnlijk voor de zekerheid, gewoon om geen spijt te krijgen enkel om geld voor Hairworld Istanbul.. Ik heb genoeg geld achtergehouden. Maar nogmaals, als ik jou zo zie.. Ben ik erg benieuwd wat Medical Point mij te vertellen heeft.

Ik zal eens kijken naar oa. dat Hairforte.. Kijken wat dat allemaal is.

Wow... Ik moet er effe bij stil staan..

Thanx joh.
mohawk is offline   Met citaat reageren